Voor wie

Je staat aan de rand van wat mogelijk is. Je werkt aan radicale innovaties die de status quo uitdagen. Maar hoe breng je dat briljante idee naar de markt? Hoe zorg je dat jouw stakeholders niet alleen begrijpen wat je doet, maar ook meegaan in je visie?

Herkenbare pijnpunten

Complexiteit
Onze innovatie is te complex om begrepen te worden.
Afleiding
Marketing en communicatie leiden ons af van de core business.
Weerstand
Er is onterecht weerstand tegen onze innovatie.
Gebrek aan merk
Onze merkuitstraling past niet bij onze innovatieve instelling.

Waar wij actief zijn

Energietransitie
Emerging Tech
Dienstverlening
Educatie

Onze ideale klant

In onze samenwerkingen zoeken we aantrekkingskracht van twee kanten. Wij werken graag met je samen als je:
  • Bij andere bureau's beperkt wordt door een gebrek aan technische kennis.
  • Een marketingbudget van minimaal €25k* per jaar hebt.
    *Twijfel je nog? Een kleiner pilotproject kan onze eerste date zijn.
  • Openstaat om te starten met onze Communication Readiness Assessment.
  • Een marketing-/communicatiemanager met mandaat hebt of bent.

Jouw huidige situatie

  • Het merk is niet onderscheidend en blijft onzichtbaar.
  • Externe stakeholders zijn moeilijk te overtuigen van de waarde van producten of diensten.
  • Interne communicatie heeft weinig impact en krijgt weinig draagvlak.
  • Het doelgroepbereik blijft beperkt tot bestaande netwerken.
  • Samenwerkingen met bestaande bureaus leveren niet de gewenste resultaten.
  • Contentproductie gebeurt ad hoc en levert weinig meetbare resultaten op.

Over 3-6 maanden

  • Je content wordt een waardevol hulpmiddel om vertrouwen en expertise te communiceren.
  • Je bereikt nieuwe doelgroepen en vergroot je marktbereik structureel.
  • Interne communicatie inspireert medewerkers en creëert breed draagvlak.
  • Externe stakeholders worden overtuigd en actief betrokken bij je missie.
  • Je merk is onderscheidend en daardoor zichtbaar en relevant in de markt.

Briefing

We start with:
1) Briefing
2) Kick-off meeting
3) Debriefing

Briefing

We start with:
1) Briefing
2) Kick-off meeting
3) Debriefing

Share team inboxes

Whether you have a team of 2 or 200, our shared team inboxes keep everyone on the same page and in the loop.

Round 1: Conceptualisation

We'll be focussing on concepting in this round.
You'll get:
1) Script
2) Storyboard
3) Feedback moment

Round 2: Production

Some text or list about production here: 
1) Production
2) Progress e-mail update
3) Deliverable

Round 2: Production

Some text or list about production here:
1) Production
2) Progress e-mail update
3) Deliverable

Share team inboxes

Whether you have a team of 2 or 200, our shared team inboxes keep everyone on the same page and in the loop.

Round 3: Iteration(s)

Some text or list about production here: 
1) Production
2) Progress e-mail update
3) Deliverable

Final delivery

Some text or list about final delivery here: 
1) Deliverables
2) Files & exports
3) Project-end meeting

Final delivery

Some text or list about final delivery here:
1) Deliverables
2) Files & exports
3) Project-end meeting