Voor wie
Je staat aan de rand van wat mogelijk is. Je werkt aan radicale innovaties die de status quo uitdagen. Maar hoe breng je dat briljante idee naar de markt? Hoe zorg je dat jouw stakeholders niet alleen begrijpen wat je doet, maar ook meegaan in je visie?
Herkenbare pijnpunten
Complexiteit
Onze innovatie is te complex om begrepen te worden.
Afleiding
Marketing en communicatie leiden ons af van de core business.
Weerstand
Er is onterecht weerstand tegen onze innovatie.
Gebrek aan merk
Onze merkuitstraling past niet bij onze innovatieve instelling.
Waar wij actief zijn
Energietransitie
Emerging Tech
Dienstverlening
Educatie
Onze ideale klant
In onze samenwerkingen zoeken we aantrekkingskracht van twee kanten. Wij werken graag met je samen als je:
- Bij andere bureau's beperkt wordt door een gebrek aan technische kennis.
- Een marketingbudget van minimaal €25k* per jaar hebt.
*Twijfel je nog? Een kleiner pilotproject kan onze eerste date zijn. - Openstaat om te starten met onze Communication Readiness Assessment.
- Een marketing-/communicatiemanager met mandaat hebt of bent.
Jouw huidige situatie
Over 3-6 maanden
Round 1: Conceptualisation
We'll be focussing on concepting in this round.
You'll get:
1) Script
2) Storyboard
3) Feedback moment
You'll get:
1) Script
2) Storyboard
3) Feedback moment
Round 3: Iteration(s)
Some text or list about production here:
1) Production
2) Progress e-mail update
3) Deliverable
1) Production
2) Progress e-mail update
3) Deliverable
Final delivery
Some text or list about final delivery here:
1) Deliverables
2) Files & exports
3) Project-end meeting
1) Deliverables
2) Files & exports
3) Project-end meeting