Geen gedoe, gewoon aan de slag
Waarschijnlijk heb je nu content nodig. We starten daarom graag met een pilotproject om die behoefte op te lossen. Terwijl we deze eerste stap zetten, ontdekken we hoe de samenwerking is. Zo leggen we de basis voor een sterke en langdurige samenwerking.
Onze werkwijze
Bij QV Creative geloven we dat de beste resultaten ontstaan door samenwerking. Samen onderzoeken we wat jouw merk uniek maakt, bepalen we een strategie en brengen we die tot leven in content die raakt. We combineren jouw kennis en visie met onze creatieve expertise, zodat we iets creëren wat echt impact maakt.
Assessment
Communicatiestrategie
Contentcreatie
Contentcreatie
Om een duidelijk beeld te krijgen van de huidige situatie starten we met onze Communication Readiness Assessment (CRA). We zien nu de zwakke en sterke punten van jouw organisatie.
De CRA vormt de basis voor de volgende stappen en keuzes. Met de inzichten uit de CRA ontwikkelen we een strategie om obstakels te overkomen en doelen te behalen.
De uitwerking van de strategie zal vaak neerkomen op het visualiseren van innovatie om de doelgroep te activeren. Dit is waar we actie ondernemen, de strategie uitvoeren en impact maken.
De uitwerking van de strategie zal vaak neerkomen op het visualiseren van innovatie om de doelgroep te activeren. Dit is waar we actie ondernemen, de strategie uitvoeren en impact maken.
Pilot
Om aan jullie directe behoefte te voldoen beginnen we graag met een pilot. Zo krijgen we een voorproefje van de samenwerking.
Onderzoek
Met een analyse van de huidige staat van jullie merk en communicatie brengen we kansen en uitdagingen in kaart.
Conceptualisatie
Op basis van onze bevindingen ontwikkelen we concepten voor de campagne- en contentstrategie.
Content creatie
Op basis de vorige fasen werken we de concepten en plannen uit om de doelgroep te bereiken.
Hoe doen we dat?
Communication Readiness Assessment
Onze Communication Readiness Assessment (CRA) brengt de huidige staat van jullie communicatie in kaart en identificeert sterke en zwakke punten die we later in het proces benutten of ontwikkelen.
Interactieve workshops
We trappen het project af met een interactieve workshop. We brengen doelstellingen in kaart en brainstormen over de belangrijkste elementen die in onze aanpak gebruikt moeten worden.
Frameworks
De marketing van radicale innovatie vergt speciale aandacht. We ontwikkelen in-house frameworks en tools om essentie van jouw innovatie te vertalen en te vertellen.