Geen gedoe, gewoon aan de slag
Waarschijnlijk heb je nu content nodig. We starten daarom graag met een pilotproject om die behoefte op te lossen. Terwijl we deze eerste stap zetten, ontdekken we hoe de samenwerking is. Zo leggen we de basis voor een sterke en langdurige samenwerking.

Pilot
Om aan jullie directe behoefte te voldoen beginnen we graag met een pilot. Zo krijgen we een voorproefje van de samenwerking.

Onderzoek
Met een analyse van de huidige staat van jullie merk en communicatie brengen we kansen en uitdagingen in kaart.

Conceptualisatie
Op basis van onze bevindingen ontwikkelen we concepten voor de campagne- en contentstrategie.

Contentcreatie
Op basis de vorige fasen werken we de concepten en plannen uit om de doelgroep te bereiken.
Hoe doen we dat?

Communication Readiness Assessment
Onze Communication Readiness Assessment (CRA) brengt de huidige staat van jullie communicatie in kaart en identificeert sterke en zwakke punten die we later in het proces benutten of ontwikkelen.

Interactieve workshops
We trappen het project af met een interactieve workshop. We brengen doelstellingen in kaart en brainstormen over de belangrijkste elementen die in onze aanpak gebruikt moeten worden.

Frameworks
De marketing van radicale innovatie vergt speciale aandacht. We ontwikkelen in-house frameworks en tools om essentie van jouw innovatie te vertalen en te vertellen.